Klockrenast..

Helvete vad jag ler!

Jag måste nog medge att detta var en utav dom mest händelserikaste vardagsnätterna på evigheter, en natt jag sent kommer glömma om jag ens någonsin kommer lyckas glömma den. Jag har aldrig vart så uppspelt och fylld av skratt som jag var i natt. Tacka fan för livet!

-Missade mitt möte, begklaga med ett mess men vad fan, livet leker för det! Nya tider finns och jag är bäst. Ska jag avbryta min skönhetssömn för ett möte liksom? Inte en chans. För det blev ett telefonmöte ist, man tackar!

Kid Rock - All summer long                           
Fan jag längtar tills det nya året; nya destinationer, nya möjligheter!



 

På tal om nya året så är det fan dags att bestämma sig om nyårsafton. Hur ska vi göra nu alla mina barn? Det återstår att se, men jag kan svära på att det kommer bli bra as hell!  Tusen gånger bättre än förra året och mycket snyggare! Tro fan att det kommer bli bäääästa ever ;).


N e m o   N i s i   M o r s    -               nothing exept deth will ever do us apart !



* Nu väntar jag på att kaffet ska droppa klart och sedan får jag fixa te mig  lite grann. Sen blir det nog bort mot Fröllan och upp till Jenna Jameson för lite tjöt om nattens händelser (A). Hahaha, kill me!



Jag måste ju för övrigt bara tillägga att ifall Du stör dig på mig och mina vänner eller mitt umgänge gå fan inte bakvägar utan säg det rakt upp i ansiktet på mig. Du känner mig tillräckligt väl att kunna säga vilka ord du vill. Tänk på det, för Du om någon borde veta hur mycket jag hatar bakvägar!!!!    Älskar dig iaf  (L)


 

Live the life you love, love the life you live!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0