Jaaao..

Jag slutar aldrig sväva.

Alla har vi våra motgångar och tro fan att vissa har fler än andra. Det här året har varit ett sånt år där inget har flutit min väg men jag vet att det är ändring på det nu. Jag måste se förbi allt ont och le åt det goda, det är ju det som gör att jag sitter här idag..

Denna sommarn har varit så knäpp att jag bara velat gå in i väggen, många vet varför vissa vet inget alls men så får det förbli. Jag ska inte prata om alla dödsfall och olyckshändelser mer. Men jag lovar att le!

- Jag är så jävla lyckligt lottat och jag vet verkligen det nu. Jag får ett sånt lyckorus genom hela kroppen för det är nu jag ska börja leva på riktigt, det här är bara början...

Nu blir det kaffe och.. peppisar(?) med en cigg på ballan och titta på när dom små snöflingorna sakta faller till marken! Får plugga lite efter det, blir nog avkoppling i badkaret..
 

I wanna smile bcuz I disurves too



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0