Isprinsessan..

Jag är sjukt trött, skulle kunna sova resten av mitt liv..

Det ser ut som min käre far har planerat en tur på isen idag. Så det är väl bara att damma av skridskorna och sätta igång. Men får nog samla lite krafter först då jag knappt har vaknat ännu.

Annars är det traditionelt planerad utgång idag, men vi får se vidare på.. Har liksom inte riktigt lust längre. Har ju en hel del packning och städning att utföra, även köpa säng, soffa och stor handla på Ikea. Allt detta ska vara gjort inom fem dagar, hur i hela friden ska jag hinna fixa det?!

Det är ju inte värmen man drömmer om ute, så misstänker att vi bokar i Jan eller Feb.. Fittifan vad jag längtar efter värmen. Det är ju där jag är snyggast!

Im still waiting for you to come thrue the door.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0