Hot n' Cold

I should know, that you are no good for me.

"Godmorgon" alle  sammans, nu har jag legat och snoozat i ungefär 45 minuter. Men kände att det var dags att gå upp vid halv så jag har fått satt på kaffe som jag ska hämta nu vilken sekund som helst, sen ska jag fixa till mig då jag ska vara nere å Poseidon om ca 2 timmar. För idag skriver jag på hyreskontraktet, wawawiiewaaa :D.

Sen är jag absolut inte avundsjuk på Jenny & Jennifer som gör en kickdown suntown (Thailand) imorn. De sviiinen, fyfan.. Kunde dom inte tatt mig med? Men jag får väl nöja mig med solarieöarna tills vidare, blir nog att köpa nytt kort nästa vecka.

It feelt so wrong, it feelt so right...

Kommentarer
Postat av: EBrandin

Läser en massa böcker och ser jätte mycket filmer. Kommer med tips så fort jag kan...=)

2008-12-03 @ 12:03:27
URL: http://ebrandin.blogg.se/
Postat av: mammabecka

Hehe ;) Jag bloggar och Coffe jobbar!

kram

2008-12-03 @ 12:38:51
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0