Have a heart..

If you dont love me why dont you let me go?

Skrivit kontrakt idag, gör min dag och att jag vet att F4 alltid står vid min sida. Tacka fan för det annars hade jag gått loss på vissa personer just nu, men dom hjälper mig att dra i tyglarna och inte sjunka lika lågt.

Shut up - Dont lie to me, you think Im blind but I'v got eyes to see!
Hey mister, how do you do? Oh pardon me, I thought I know you.....

Just nu håller jag bara inne på så mycket agg och tårar att jag inte vet vart jag ska ta vägen, adrenalinet pumpar på som bara helvete i blodet men tro fan att hämnden är ljuv! Du var nog den sista jag trodde detta om "Kalle", jag ska ge dig en chans att förklara men thats it. Det finns inget mer sen. Det sista jag kommer göra är att anförtro mig åt dig och inget kommer bli som förr. Lär ta ett jävla tag innan jag förlåter och ärret kommer alltid finnas kvar.... Inte för att jag tror du läser detta men OM. Tänk fan innan du agerar och ljug mig aaaaldrig rakt upp i ansiktet igen för man leker verken med mig eller mina nära & kära. Jag har en hel elit bakom mig så tänk dig för, för mig är inte den ända i denna elit du nu gjort illa.



Jag är ledsen att jag håller på att upprepa mig, jag måste få dig att förstå att jag inte vill.. Jag tror det skulle vara bra om Du fick prata med en doktor någon dag.. Det sista jag behöver är någon som du! jag är stark, jag är varm. Jag ahr inga pengar men charm! du skulle dö om du själv hört vad du sa, när jag frågade om allt du sagt var sant..han kommer aldrig röra vid dig, på samma sätt som han gjorde med mig ;)...   ååååh för jag veeet hon ee miiin (8) GES - Hon är min!

Tack alla för tips osv, hoppas på att det kommer mer. Nu ska jag steka bandpasta och koka köttfärs. Skriver säkert senare, simma lugnt och tänk på vad ni säger och gör. Sanningen häller längst, jag lovar!

A broken heart cant be that bad.

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Nej, jag tjänar inga stora summor på bloggen, det är Coffe som är den stora inkomsttagaren :P



kram

2008-12-03 @ 19:03:40
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0