Grattis

Det var nära ögat!


Hade det inte varit för min kära Kombo  hade jag promt försovit mig idag. Vaknade utav hennes sms för ca en kvart sen och tro fan att jag flög upp. Men jag kan ju inte gå till skolan utan min dagliga morgonrutin gjort - bloggkoll!

Jag börjar om ca 20 minuter, lär väl komma iaf 10 försent, men det gör nog inte så mycket i think. Efter skolan blir dirr till solariöarna och där efter hem för snabb dusch och uppfräshning.. Hinner jag blir det en trip bort till Guldringen för att hämta min älskade DVD och sedan Kungsbacka hela eftermiddagen då min lilla kusin fyller år idag, hemskt mycket grattis Vick.

Nee nu ska jag börsta hår, tänder och börja ta på mig.  See you later!

Last night I had the strangest dream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0