God morgon & Grattis igen.

Du står och väntar precis som en hund..

Efter jag loggat igårkväll blev det 2 knäckemackor och te i sängen tilsammans med två nummer från Cosmopolitan, ganska bra att läsa sig trött har jag kommit på men ju är jag inte FÖR trött och outvilad, det är ju bra. Är ju trotts allt uppe 2 timmar innan jag börjar, ändå ska jag inte duscha nu eftersom jag ska ta en trip till solarieöarna vid 15. Så ifall någon har någon bra bok att rekomendera skulle det uppskattas enormt!

I veckan ska det bli massa mys, ska bara gotta mig (och städa), förhoppnings vis börja packa lite osv. Ska försöka hinna med Jul på Liseberg med kombo nu inom snar framtid också, hade inte suttit fel.. Idag fyller Kärleken år, grattis som bara fan babe!

Nu blir det på med myskläder och en kopp kaffe ute på ballan med en cigg, brr!
Helen: Sjukt kul att du läser och jag håller med. Nu ska jag rigna Poseidon :), saknar er!

Relax, take your time..

Kommentarer
Postat av: Issa

Jenna Jameson-Att älska som en porrstjärna

Carolina Gynning-Ego Girl

Pojken som kallades det och uppfpöljarna



Det är iaf några jag tycker är skit bra, speciellt att det är sanna berättelser =) Jag har läst ut alla dom på bara ett par dagar. Man fastnar typ i dom och blir ledsen när dom tar slut haha=)

2008-12-01 @ 15:33:14
URL: http://bagindabox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0