God Jul!

Första och sista gången jag spillde tårar för dig!

Igår var det super kul på Ak där vi var ett gäng samlade och drack oss fulla. som vanligt blev det karate fylla! Borrling höll ett jävla vackert tal och lilla söta Alexander såg nöjd ut över sin julklapp! Dessutom fick jag spela flickvän och pussas, x3!

Okej, nu vet jag vad du tycker och det är väl lika bra. Men nu vet du även hur Mycket jag tycker och varför det gör så jävla ont. Önska du kunde, fine. Men du gör inte, det är det som gör ondast, i think. Sen att du fortsätter när du ser hur tårarna bara sprutar och hur ont jag har i hela hjärtat gör det hela ännu värre. Fan, jag vill ju faktiskt va med dig!

Tur att man har vänner av guld & ädelstenar, dom växer fan inte på träd! Sen att jag gjorde saker jag kanske inte borde igår är en annan femma.

*

Nu är alla klappar inslagna och min familj är sjukt störd, det är därför jag passar in. Jag älskar mig själv, min familj, min mormor och mina eliter! Därför kommer detta bli en riktigt (påtvingad) mysig dag som kommer vara evighets lång men ändå tillbringad med dom bästa.  Nu ska jag sätta färg på fransarna och gå bort till mammsen igen för första firandet!

Från mig, till er - en riktigt Falsk Jul!


Alexander, Borrling & Mr. R.


Så började jag min bakisafton!


Min juloutfit

Kommentarer
Postat av: wic

you're still my favourite girl <3

2008-12-24 @ 23:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0