Fyfan

Jag klarar mig själv!


Har så jävla tråkigt i väntans tider, speciellt när det inte är något roligt jag väntar på. Vill bara att klockan ska slå 18:40 så jag kan bära ner min 30 ton tunga tvättkorg och sätt igång. Men när jag nu egentligen borde plugga har jag ist suttit och laddat upp lite "filmer" på facebook och skissat på en planlösning till MIN lägenhet som jag längtar såå efter.


    
(Bilder från dom 2 "filmerna" jag laddat upp på Facebook)


Jag är grym, jag vet! Sen att mina vänner är lika så gör det för övrigt bara bättre. Vi är en elit tillsammans och vi kan gå egenom vilken motgång som helst, så länge vi har varandra. Eller iaf så länge jag har dom. Underbara och olsagbara helt enkelt, ingen är som oss. Fan vad lyckligt lottad jag är.

Imorn har jag planerat att få lite pluggat, ta en tripp till mormor och rensa lite mer på rummet, skulle behövas i think men det känns som det är evigheter kvar tills jag får flytta in. Jag menar, lägenheten står inprincip redan tom och jag kan flytta in redan i mellandagarna, men då är det ju det krångliga med att skriva andrahandskontrakt i 2 månader innan det blir mitt egna förstahands kontrakt.

Rihanna - Breakin' Dishes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0