Fittunge?!

Jag blir så frustrerad!

Vem fan är bitterfittan som inte har något bättre för sig än att snoka runt i andras väskor hemma hos vänner? Fine att sno 70 spänn och cigaretter men ta fan hellre hela jävla plånboken ist för mina nycklar som går till min mormor? Vad är det för stil liksom, varför i hela världen ta någons nycklar? Det är la självklart att man byter lås det första man gör när man märker att ens nycklar e vorta, tacka fan för att pappa har det yrket att det redan är klart! Sen kan jag ju glatt medela att mig hittar ni inte där om ett tag vem nu fittan är. Jag flyttar!

Sov iaf hos min ängel i natt, mös med prinsessan och var nästan oväckbar i morse.. Stackan missade innan grindarn a stänge och är då fan inte glad. Jag förstår och stöttar till 100%!

Annars var allt finfint igår massa trevligt follk och ett par jag helst hade skippat att se, fick framfört min åsikt till den ena så nu är det klart, det finns inget v i mer! Tack för och tiden som vart, kommer säkert sakna det men jag är värd så mkt bättre!

Skriver sen <3

Lovely friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0