Farväl och tack för allt!

Det gör ont att slänga sin passion...

Jättemysigt ute i Kungsbacka och min mormor är bäst. Blev en runda på Freeport innan den "långa" bilfärden på 2 minuter upp till morbror Peter med familj. Blev massa gott frod, tacos! Visade sig att min älsakde lilla mormor  a l d r i g  har ätit det innan haha. Blir att bjuda hem henne med jämna mellanrum och ha tacosbjudning.

- Har slängt över hälften av mina rosor nu, känns jobbigt as hell då det är min "passion". Jag älskar formen, färgen, lukten och allt som har med dom att göra. För mig är att få en ros utav någon nog den bästa presenten, förutom diamanter då. Så det känns rätt tungt att slänga sånna man fått av ex, på skolavslutningar, en gammal flamma, födelsedagar osv. Nästan en hel blå, stor sopsäck har jag lyckats samlat ihop hittills. Men lika bra att ha det gjort, måste ändå göras inför flytten, farväl mina älsklingar!

  

Nu är jag trött as hell, orkar inte pilla där inne mycket mer. Får ta mig en insomnings och krypa ner snart.. Imorn gäller det då är det största och viktigaste steget gjort och jag läängtar så djupt till dagen jag flyttar in. Ska sola igen (med Melli) också sen ska jag till sannipanni och kolla på lägenheten - wawawiewaa.

Nu hoppas jag på nya rosor i framtiden, stora och fina! Så får alla önska mig lycka till i framtiden. Nu ska jag göra te och sen krypa ner, as gott att man e ledig imorn med!

Good memories never die

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0