Fan vad ont det gör..

Fantastic Four ♥

Igår var jag så upprörd så jag drog med mig f u c k i s för en varning på stan och tro fan att jag blev varnad, här var jag alldeles för full för Nivå och skulle promt äta och dricka vatten, gjorde detta men fick inte komma in i vilket fall! Stötte på Kärleken på Chez Amis och efter ett tag kom även Nettan & Jacob :). Där satt jag, bra på kanelen med ett sällskap som var grymt as hell.

- Det gör så ont att du, en såpass nära vän bara kan ta tag i den största och vassaste kniven du kan hitta och bara köra den Rakt i ryggen på mig. På det sättet, då och alla lögner som jag bara blundat för. Trodde aldrig att du skulle kunna göra så mot mig, speciellt inte efter det du sa. Du har sjunkt i mina ögon, så mycket att jag själv blir skrämd. Hur man vara så falsk och verkligen träffa den ömmaste punkten - med mening?! Du om någon har vetat hur landet har legat sen dagen jag kom på det själv och jag fattar inte, att du inte berättar sånt för mig. Att få höra det bakvägar efter 1000 månader och jag går runt och ser dum ut för att jag är den enda som inte vet. Inte nu längre det är slut på det, ni båda har sjuknt så lågt och det gör så jävla ont. Hur falsk får man lov att vara, du visste att jag visste ändå börjar du hitta på massa lögner. Att du inte bara gick när jag ringde första gången om det nu bara hände och du inte vet varför, du måste ju ändå vetat vad fan du höll på med när du vet vart du är och inte dyker upp när du ska möta Mig. Det var det värsta någon nånsin kunde göra mot mig och Du går och gör det. Jag fattar inte hur du tänker? Jag blir ledsen bara av att tänka på Dig.. Jag gillar dig, du är ju grym! Men nu förstår du varför du lär bryta pakten först. Du har ju tagit över mina rester så låt inget hindra dig. Men kom ihåg att aldrig ljuga mig rakt upp i ansiktet igen - för hämden är ljuv! Att du inte fattat att jag sett igenom ditt fula skådespeleri från början, mina pikar emot dig, mina blickar osv. Hur har du ens mage att se mig i ögonen efter det du har gjort. Fan det känns verkligen som om hela min värld rasat samman . Kan fortfarande inte inse att det är Du som sårat mig så här djupt, det funkar inte. Där är eller var min vän?! Fan ta dig, du är ju P * * *, en gång hade jag förlåtit ögonaböj men nu hadlar det om fler, mer än ett par gånger. Kommer sakna dig men jag behöver ingen som du, inte då och inte nu. Du har en del att bevisa om du vill ha en chans att "förklara" dig, och säg inte att du inte vet varför och att det bara hände. Både du och jag vet att det är bullshit så skippa lögnerna nu! Jag är tom på ord..

Tacka fan för Sanna, Thess & Ela.. som får min vardag att skina lite extra och bara vara till hands när jag behöver dom. Tror jag ska våldgästa någon utav dom ikv för jag e nere, sant som sagt. Det svider as hell och vi får se hur lång tid det tar för att läka detta sår.

I think Im just crazy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0