EFTERLYSES !

Fått i uppdrag att hitta den rätta!

Min kära vän Adam "Daddy" K. behöver en kvinna i sitt liv och jag har tatt detta uppdrag i egna händer tillsammans med min andra halva, vänstra tutte och högra hand! Denna kvinna skall vara perfekt på alla sätt, håll & kanter. Thats it!

Egenskaper som krävs:

   - Godhjärtad
   - Inte klagosam, han kan ta hand om sig själv!
   - Öppen
   - Dricka öl
   - Laga våfflor och pannkakor
   - Godhand om ASjobbig katt
   - Ärlig och rak (inte krokig!)
   - Egna vänner, man vill ju inte kvävas
   - Men samtidigt kunna tycka om mina, fast det är svårt..
  .. för mer info besök: http://blogg.nattstad.se/-ela-!




Har för övrigt myst med Silly hela kvällen och vi är allt finurliga, om ni bara visste moha!
 Att trycka i sig en chipspåse, en popcornskål och ett halvtkilo godis är då fan inte godkänt! Tacka fan för cigg och coca-cola efter det. Sen måste ni ju hålla med om att Honey är en otroligt grym film?! Ska snart lägga oss och glo You got served, vilka filmer gillar ni att se på slappdagar med bästa sällskapet?

Falska jävla slyna! 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0