Det nalkas jul!

Jag älskar det..

Mötet gick bättre än väntat så nu blir det (antagligen) inflyttning 2 Januari. Snacka om bra start på det nya året. Jag längtar mer än någonsin och jag tror mina knoddar kommer bli sjukt stolta över mig när dom kommer hem till gråa Sverige igen! Jag menar det är ju inte vem som helst, utan jag - Mathina som har inskaffat sig en lägenhet med första handskontrakt. Vi alla trodde nog at tjag skulle vara sist ut ?! åååh, nu längtar jag efter mina julklappar! :D



Tog mig förbi mamma efter skolan ist för en kopp kaffe. Hon är så söt och hjälper mig med det ena och det andra! Ska få massa roliga saker som hon rotade fram i källaren till mig. Så nu är det bara att vänta på katchiiiing och handla möbler. Jag älskar mig sjääälv. Nää, nu måste trycka i mig lite frod för att sedan möta JJ på Fröllan och chittchatta :). See ya*

I love rock n' roll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0