c",)

Det är ingen vanlig dag..

Låg och vred mig i timmar inatt igen, tror inte jag somnade fören vid 5-6 någon gång. Trist as hell att det ska vara såhär för det spelar ingen roll hur trött jag är eller vilken tid jag lägger mig. Jag kan verkligen inte sova! Jag behöver ju min skönhetssömn så det måste bli ändringar på det här, illa kvickt!

Sen vill jag bara tala om att jag blir mer och mer förvånad varje dag, nu är det Tob som överraskat mig med ett lock öl och det kan ju inte bli bättre med kvällens planer, moha! Känner att jag snart får hoppa in i duschen om det ska hända något. Måste ju hjälpa JJ med v-rummet som är helt upp-och-ner, bokstavligttalat! Sen ska vi bli snyggast runt Fröllan och äga  kvällen stort. Allt kan hända när Mört & James är i farten, tro mig! Haha..

Sist men inte minst, denna kyliga decemberdag.
Grattis till Jennifer & Lynn, 24 vs. 19 Idag!


 

Newfond lover


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0