Brr

Onormalt  trött.

Det var mysigt igår, och flummigt måste jag tillägga! En kväll/natt spenderad med min andra halva är aldrig fel. Just nu ligger hon kvar i min varma säng medans jag sitter här och fryser, men ajg klandrar henne inte då vi somna vid ca 05:30.

Jag är sjukt trött och vet inte riktigt säkert vart jag ska ta vägen, till skolan såklart men efter det? Jag kommer ju bara lägga mig när jag kommer hem sen om ca 2 timmar, ifall jag inte har något uppdrag att utföra, får nog kolla vidare på det!

Nu har jag äntligen hittat min  have-to-have soffa och det blir en likadan som min älskade vän! Kanske borde sno hennes, passa på nu när hon är i Thailand ;), damn vad avundsjuk jag är på dom. Kom hem säkert, bruna, fina, hela och med massa fina saker nu J&J (L)..

Sen ska jag rensa mina tankar och åsikter med ord, både att prata & skriva om det, jag lovar er ni behöver inte vara oroliga. jag har tyvärr gått igenom liknade innan så jag vet att jag klarar det, jag är stark! Men jag tackar och älskar er för allt stöd, jag vet vart jag har er :)..

Ne nu blir det att göra sig iordning och kicka skolan, nu vecka nya tag!

As long as it makes you happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0