Brr!

Tro fan att jag var livrädd!

Fyfan vad jag fryser, riktigt kallt att tillbringa timmar på isen med familjen och nära. Men jag var livrädd! Har inte stått på skridskor på 7 år, trodde verkligen jag skulle ramla och slå ihjäl mig, men ikke! Jag klarade mig galant men får nog ersänna att pappa var mer Isprinsessa än jag, haha!


Men jag hade det trevligt och det var verklkigen kul att skinna runt på isen igen. Måste göras om men då får det nog bli med Silly & f u c k i s  som vi planerade förra året, haha..


Kvällen lär se ut som så att jag tillbringar den med Lisa och Chanel. Mat och ABBA-singstar, trevligt värre. Lär bli lite alkohol inblandat också, det är ju trots allt Juldagen och Lisa den ska spenderas med. Men det ska bli trevligt..



Sen har jag ju faktiskt också lovat att lägga upp bilder från i förrgår, uppesittarkvällen på AK. Så det avslutar jag med! See ya* & God förtsättning / Mööört the Flööört.



(Då jag inte fått alla får jag väl antagligen ge er fler vid senare tillfälle!)

I feel it in my fingers, I feel it in my toes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0