Besök...

Imorn blire öling!

Japps, då har man styrt upp lite smått. Iallafall en början på helgen. Kristoffer "Poseidon" Stenberg & Jessica "MissJess" Scheffel mfl dyker upp på min dörr under tidig kväll för några öl och lite musik med planering, ska bli trevligt vill jag lova!

Så min kväll idag ser ut följande att jag ska tvätta, plocka ner korten (!), städa bokhyllan osv. Kan ju inte se helt förjävligt ut. Pappa är dessutom i full gång med dammsugaren nu vilket är bra, men lite irri då jag inte hör min musik!

Vart hos mamma och myst, kjedjerökt och kollat Laguna Beach, haha mammas kommentar: Skiter ungarna pengar eller?! Nu ska jag rensa & tvätta och sedan upp och käka!  See ya*

I don't know whi you think I am


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0