Äntligen över..

Jag vet inte varför, men jag hatar julafton!

Maten var underbar men dock har jag idag inte mått så bra, ingen aptit - at all! men lite lax fick jag allt i mig, moha!  Jag är iaf supernöjd över mina julklappar. Både som jag fick och gav bort. Alla belv glada och nöjda as hell och det är huvudsaken. Jag älskar min släkt och familj, så otroligt högt att jag inte hade överlevt utan dom.    Vad är det godaste på erat Julbord?

Jag hade verkligen sett fram emot att ge dig Din julklapp. Vet att jag inte borde köpt den i första taget då det egentligen inte hade vart rätt och du absolut inte ens tänkt tanken att ge mig något, men det kändes rätt för tillfället. Pappa blev iaf gladare än du hade blivit så det gör inte så mkt, hade inte vart såå ball att slänga den i sjön! I cant belive I thought you where the one....

Wic, det betyder och du vet inte hur mycket jag uppskattar att du finns där för mig. Du, endast(!) har haft tålamod med mitt virrande dessa 11 fucking månader. i love you!


"vi ska se, 22.995" hahahaha jag dör varje gång, "mhmmm"

Förut var jag dödstrött, somnade nästan vid bordet efter maten, sen i bilen på väg hem. Även i sängen för cirkus en timma sen men så fick jag sug efter chips och min trötthet försvann. Alltid är det såhär..

Så iaf. vad jag gav i år:
Pappa: Armani Black Code & En ny mobil.
Mamma: Victoria Beckham bodylotion.
Syster: Presentkort på Åhléns.
Mormor: "Min Mormor"-mugg.
Lasse: "Min Morfar"-mugg.
Lillebror: Blåvitthalsduk & Lego
Jojje: Adidas duschpaket.

Vad gav ni till era nära och kära i år?


Hela syskonskaran

En väldigt vacker julgran

Tomten kommer ^^

Lite julmat

Sist men inte minst, jag själv..

(Mer bilder senare!)                                                      G O D N A T T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0