andra sidan atlanten..

.. det känns nästan så!

Nu sitter jag och Johanna här med varsin dator och telefon för att göra ett tappert försök med att styra upp kvällen, utgång som hemmafest. Men det är ingen som hjälper till på traven fast det är alkoholintag planerat från alla håll och kanter.

Det jobbigaste är att Johanna bor på andra sidan atlanten (känns det som). Då är det inte lätt att bara hooka ihop eftersom vår gemensamma umgängskräts befinner sig precis mitt-i-mellan oss båda. Gaaah, hur ska vi gå till väga? Haha.

Jag vet iaf att jag ska bli karatefull och inviga min splitternya kamera! Thats it, och om det blir utgång elelr inte skiter jag högaktings i!  Nu är jag iaf nyduschad och taggad as hell så nus ka jag göra mig i ordning och försöka få tag på Daddy A.
Since youve been gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0