åångest, så det skriker om det!

All the days we spend together..

Fyfan säger jag bara, det blev fylla igår! På öl och vin.. Vad är det fö ensam blandning liksom och att JAG inte kommer in på krogen, moha det var det roligaste jag hört för SÅ full var jag ikke!


-mer bilder kan tänkas, inte lovas!

Fick pjuka och ska snart sova igen, efter lite julmust och grov macka. FUCK alla fyllemess, nu är jag bortgjord för livet, hej på er och jag längtar "hem"......

Och sen: Lördag kl 15:30 möts vi på Sannaplan för att sedan besöka Johans grav, en minnes och heders stund från nära och kära. För att minnas den glada, underbara kille han verkligen var och för att stötta varandra. 6/12 är det ett halvårsen Han lämnade oss och det gör verkligen ont. Ondare än många kan ana.... I miss u Pinkeey!

I can't escape from you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0