3e Advent..

Wawawie waa..

Snacka om att sova bort en hel helg.. Igår när jag kom hem blev det pizzamackor sen dirr ner i säng. Jag somnade säkert på 2 röda och sov ända till klockan 14 (!) idag. Inte godkänt om jag får säga det själv.

E, hade gärna haft dig som nattegäst  fast inte när jag ligger ofräsh och fyllesjuk..
Men en annan dag babe (F)..


Än så länge har allt blivit så sliirigt. Men tro fan att det kommer gå bra, vi är ju en elit trots allt och alla älskar mig! Får se vad som händer ikv om det blir bio med tre goda vänner eller bara chill och slapp hos någon om JJ inte får babysitter.

Mina andra heta och  kära vänner Nett, SILLY& f u c k i s ska ut och göra stan osäker på Luckan ikväll och tro fan att det hade blivit galet om jag tagit mig i kragen och hängt på men ikke sa nicke då mitt humör för fest inte är på topp idag. Vissa vet andra inte och det är bra som det är :).

Nu lagar jag kyckling och helt serri är det de godast jag vet om man bortser från lyx och gourmet med pepparstek, fläskfilé osv. Dessutom är jag kung på att laga det.
See ya*

Pour some sugar on me..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0